vrijdag 30 augustus 2013

Lisa

Lisa Lisa (32 jaar)
Gevalideerd: op 29-08-2013 gebeld met dame, is actief
Waardering: 8
Land: Nederland
Provincie: Gelderland
Woonplaats: Wageningen
Nationaliteit: Nederlandse
Spreekt: Nederlands, Engels
Geslacht: v
Kleur haar: zwart
Kleur ogen: bruin
Lengte: 162cm
Kledingmaat: M
Uiterlijk: zuid-amerikaans
Opleidingsniveau: vakopleiding

Piercings: Nee
Tatoeages: Nee
Rookt: Nee
Geaardheid: hetero
Schaamhaar: kaal
Cupmaat: C

Diensten: Anaal (nemend) (+ €1), Beffen (+ €1), Foto/video (+ €1), Intiem (+ €1), Komen op lichaam (+ €1), Massage (+ €1), Pijpen (+ €1), Pijpen zonder (+ €1), Russisch (+ €1), Striptease (+ €1), Trio m/v (+ €1), Trio v/v (+ €1), Vingeren (+ €1)
Beschikbaar voor: Thuis ontvangst
Girlfriend experience: Ja
Ook voor invaliden: Ja
Starttarief: 90 euro
Uurtarief: 130 euro
Tarief voor een nacht: 800 euro
Beschrijving: Hallo, mijn naam is Lisa. Ik ben een 32 jarige dame. Ik ben 162cm lang, weeg 62kg, heb zwarte haren en bruine ogen.Ik kan volledig discreet ontvangen bij mij thuis in de omgeving outpost Veenendaal. Ik werk alleen op door de weekse dagen (niet in het weekend) en ben beschikbaar outpost 11:00 kid 20:00 uur. De telefoon wordt beantwoord vanaf 09:30 uur.Vanwege slechte ervaringen, ontvang ik gn heren outpost buitenlandse afkomst.Mijn uurtarief bedraagt 130,- all in. Voor een uur reken ik 90,- all in. Om te reserveren kunt u bellen of sms-en. Vanwege fakers worden bellers met anoniem nummer niet te woord gestaan. Om dezelfde reden reageren ik slechts 1 maal op mail.In tarief inbegrepen:Intiem met condoom, erotische massage, pijpen met condoom.Extra opties:Pijpen zonder condoom (meerprijs 30,-). Anaal (meerprijs 50,-). Trio m/v (meerprijs 100,-.). Trio v/v (meerprijs 100,-). Foto / film (meerprijs 75,- en kopie achterlaten). Bekijk Profiel


AutomatedBloggerPoster

Geen opmerkingen:

Nieuwe hoertjes

Vreemdgaan met hoeren

Nieuwe profielen