donderdag 26 september 2013

ahjadaarom




heteprofielen.nl





ahjadaarom











ahjadaarom
- Online






Burgelijke staat: alleenstaand

Woonplaats: Rolde
































































Geslacht:
Vrouw
Leeftijd: 46
Lengte: 175cm
Uiterlijk: blank
Lichaamsbouw: slank
Kleur haar: bruin
Tatoeages: geen
Piercings: geen
Rookt: nee
Drinkt: soms
Intiem geschoren: streepje
Cupmaat: C

Over mij:
Ik kom echt wel wat leuke mannen tegen maar de meeste zijn al bezet en gewoon op zoek naar een avontuurtje/slippertje.
Geloof me, ik ben zelf ooit bedrogen, daar werk ik niet aan mee.
Of ze willen me meteen claimen, ook zo'n irritante eigenschap.
Ik sta voor veel open maar ik hou niet van verborgen agenda's en ik ben niemands eigendom, punt.
Denk je hier hetzelfde over dan hoor en zie ik graag meer van je.
Kus


Bekijk mijn profiel







Geen opmerkingen:

Nieuwe hoertjes

Vreemdgaan met hoeren

Nieuwe profielen