vrijdag 27 september 2013

sexMETstijl




heteprofielen.nl





sexMETstijl











sexMETstijl
- Online






Burgelijke staat: alleenstaand

Woonplaats: Heemskerk
































































Geslacht:
Vrouw
Leeftijd: 45
Lengte: 165cm
Uiterlijk: blank
Lichaamsbouw: slank
Kleur haar: donkerblond
Tatoeages: geen
Piercings: geen
Rookt: nee
Drinkt: soms
Intiem geschoren: streepje
Cupmaat: C

Over mij:
Goedverzorgde mannen met niveau, discretie mogen altijd reageren. Geen liefhebber van de bekende extremen, maar kan mezelf wel lekker laten gaan in gezelschap van de juiste persoon. Mijn voorkeur gaat uit naar een hotel, maar eventueel bij jou thuis is ook een optie. Ik kom hier misschien wat koeltjes over, maar dat ben ik helemaal niet. Het komt misschien dat ik nu teveel nadenk wat ik hier zeggen wil. Kortom, ik hou van hete, dampende, gepassioneerde seks, maar graag wel met een vleugje stijl en respect.


Bekijk mijn profiel







Geen opmerkingen:

Nieuwe hoertjes

Vreemdgaan met hoeren

Nieuwe profielen