dinsdag 24 september 2013

ik hou ervan




heteprofielen.nl





ik hou ervan











ik hou ervan
- Online






Burgelijke staat: alleenstaand

Woonplaats: Boxtel
































































Geslacht:
Vrouw
Leeftijd: 45
Lengte: 170cm
Uiterlijk: blank
Lichaamsbouw: slank
Kleur haar: zwart
Tatoeages: wel
Piercings: geen
Rookt: nee
Drinkt: soms
Intiem geschoren: streepje
Cupmaat: B

Over mij:
Geloof me je hoeft geen naaktfoto's van me te zien. Ik hou er gewoon van en het kan me niet vaak of gek genoeg zijn. Ik kan wel zeggen dat ik met mijn 44 jaar genoeg ervaring heb ;) dus tegenvallen doet het echt niet.

Zo. En nu eens zien wie er na deze arrogante zelfingenomen tekst nog reageert ;-)))))


Bekijk mijn profiel







Geen opmerkingen:

Nieuwe hoertjes

Vreemdgaan met hoeren

Nieuwe profielen