maandag 23 september 2013

uithetleventje




heteprofielen.nl





uithetleventje











uithetleventje
- Online






Burgelijke staat: alleenstaand

Woonplaats: Amsterdam
































































Geslacht:
Vrouw
Leeftijd: 45
Lengte: 170cm
Uiterlijk: blank
Lichaamsbouw: slank
Kleur haar: blond
Tatoeages: geen
Piercings: onopvallende
Rookt: ja
Drinkt: soms
Intiem geschoren: kaal
Cupmaat: C

Over mij:
Ik zal gelijk maar met de billen bloot gaan: ik heb een tijd terug een bepaald vak uitgeoefend. Hoe zal ik het eens uitleggen...

vertaal bel-meisje eens naar het engels.

Anyway er komt een tijd dat je daar mee moet stoppen anders wordt het wel een beetje een zielig verhaal. Het is niet dat ik me er voor schaam, integendeel, ik hield van mijn vak en met relaties was ik toch niet zo goed, ja met de werk-relaties. Volgens mij ook de enige manier waarop je dit kan uitoefenen.

Wat een verhaal al weer. Nou ok, ik ben dan wel met "pensioen" maar dat betekent niet dat de lol er bij mij vanaf is. Ik weet nog niet of ik aan iets serieus toe ben, dat zien we dan wel. Maar de sex, die mis ik echt wel!

Ik weet dat een heleboel mannen nu denken: yech, zeker met zo'n uitgewoonde...pffff. Ben jij iemand die wat minder bekrompen is en ook op zoek is naar goodtimes, geef me even een seintje...wie weet kunnen we het met zn tweeen erg gezellig maken, no strings attached!


Bekijk mijn profiel







Geen opmerkingen:

Nieuwe hoertjes

Vreemdgaan met hoeren

Nieuwe profielen