zondag 22 september 2013

Caithlyn




heteprofielen.nl





Caithlyn











Caithlyn
- Online






Burgelijke staat: alleenstaand

Woonplaats: Arkel
































































Geslacht:
Vrouw
Leeftijd: 25
Lengte: 170cm
Uiterlijk: blank
Lichaamsbouw: slank
Kleur haar: bruin
Tatoeages: geen
Piercings: geen
Rookt: nee
Drinkt: soms
Intiem geschoren: streepje
Cupmaat: A

Over mij:
Best wel spannend hoor die blote mannen hier alleen wel jammer dat heel veel geen foto hebben want het gaat natuurlijk wel om de sex duuuuh maar een gezicht vind ik ook belangrijk want daar moet ik toch wel tegen aan kijken tijdens hahaha
Nouja iig ik ben de rest van de week vrij dus heb alle tijd om is lekker rond te shoppen ;)


Bekijk mijn profiel







Geen opmerkingen:

Nieuwe hoertjes

Vreemdgaan met hoeren

Nieuwe profielen