donderdag 19 september 2013

losgeslagen




heteprofielen.nl





losgeslagen











losgeslagen
- Online






Burgelijke staat: alleenstaand

Woonplaats: Nunspeet
































































Geslacht:
Vrouw
Leeftijd: 28
Lengte: 170cm
Uiterlijk: blank
Lichaamsbouw: slank
Kleur haar: donkerblond
Tatoeages: geen
Piercings: geen
Rookt: nee
Drinkt: ja
Intiem geschoren: streepje
Cupmaat: B

Over mij:
Sinds het uit is met mn vriendje heb ik een hoop in te halen. Ik ben veel te jong gaan samenwonen met hem en besef nu pas wat ik allemaal gemist heb. Toen mijn vriendinnen volop aan het stappen waren en leuke jongens aan het versieren waren zat ik met hem op de bank tv te kijken pfff hoe suf was dat.
Nou ga ik wel af en toe stappen maar het gekke is dat ik dan weer niet op iemand af durf te stappen :-( Misschien ben ik het verleerd ofzo dus ik ga eerst maar even rustig hier shoppen dat is minder eng vind ik.


Bekijk mijn profiel







Geen opmerkingen:

Nieuwe hoertjes

Vreemdgaan met hoeren

Nieuwe profielen