vrijdag 20 september 2013

exhoertje




heteprofielen.nl





exhoertje











exhoertje
- Online






Burgelijke staat: alleenstaand

Woonplaats: Utrecht
































































Geslacht:
Vrouw
Leeftijd: 44
Lengte: 170cm
Uiterlijk: blank
Lichaamsbouw: slank
Kleur haar: donkerblond
Tatoeages: wel
Piercings: geen
Rookt: ja
Drinkt: nee
Intiem geschoren: streepje
Cupmaat: B

Over mij:
Ik heb vroeger jarenlang op straat geleefd om mijn verslaving te kunnen onderhouden. Goddank ben ik van die rotzooi af.
Wat me van die periode het meest is bijgebleven waren een aantal mannen die het heel erg geil vonden als ik mijn panty aanhield tijdens de seks.
Dat vond ik zelf ook wel iets hebben..
Inmiddels heb ik mijn leven weer helemaal op de rit maar ik zou graag nog een seksmaatje willen hebben. Eentje die hier ook wel iets mee heeft.


Bekijk mijn profiel







Geen opmerkingen:

Nieuwe hoertjes

Vreemdgaan met hoeren

Nieuwe profielen